fredags kväll

ligger i soffan och kollar på being human. väntar på att min älskling ska komma hem :) har inte träffat honom i veckan mer än i går kväll då jag smart som jag var lyckades låsa mig ute totalt, med extra nyckeln inne i lägenheten då den egentligen skall ha varit inne hos grannen. hade bara tur att grannen i dörren bredvid var hemma så jag slapp sitta ute och vänta på att älsklingen skulle sluta jobba och komma. :) förkylning hosta har kommit ikapp mig igen och satan vad trött jag blivit. lampan inne på toa är sönder och har ingen så att jag kan byta så man får ljus där. suck.... lagade god mat idag och blev riktigt nöjd med höra koket med såsen... ska inte skriva mer nu. ska kolla färdigt på avsnittet. ursäkta att det hela blev rörigt. sköt om er!!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0